PAN

Post-apokalyptisk Nettverk

Rune Øverby står bak den oversiktlige ET-databasen, som er en systematisering av informasjon fra et stort antall ET/V-bøker som han har funnet troverdige. Han er forøvrig web-master bak den enorme og labyrintiske web-basen Galactic.no, hvor man kan tilbringe måneder og stadig komme over noe nytt innen ET/V.

Visninger: 74

Svar til denne diskusjonen

Ja, det er heftige greier som finnes på Galactic.no - Husker i sin tid at det var vanskelig å komme seg ut av sidene til Rune - når en først hadde kommet seg inn på dem.
Han ser vel en av de skandinaviske "læremestrene" på dette området.
For de som ikke har vært innom hans sider, belag dere på å ha god tid og mange sene kvelder der inne:)
All ære til Rune og hans utrettelige arbeid! Det var hans base/sider og bøker som var det jeg først kastet meg over dette emnet for over 10 år siden. Et kjempefint sted å starte sin søken i de utvidede eksistenser. Takk Rune - jeg har introdusert dine sider og oversettelser til mange. En kjempeviktig jobb du har gjort her Rune og fortsatt gjør.

Bengt Svensson sa:
Ja, det er heftige greier som finnes på Galactic.no - Husker i sin tid at det var vanskelig å komme seg ut av sidene til Rune - når en først hadde kommet seg inn på dem.
Han ser vel en av de skandinaviske "læremestrene" på dette området.
For de som ikke har vært innom hans sider, belag dere på å ha god tid og mange sene kvelder der inne:)

RSS

Medlemmer

© 2018   Created by RKM.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår